The long and winding road
That leads to your door
Will never disappear
I've seen that road before
It always leads me here
Lead me to you door

길고 험한 길을 걸어 당신의 앞에 서게 됐네요.

내가 보아왔던 길은 절대로 사라지지 않고,

언제나 나를 여기, 당신의 문 앞으로 인도합니다.

The wild and windy night
That the rain washed away
Has left a pool of tears
Crying for the day
Why leave me standing here?
Let me know the way

거친 바람이 부는 밤,

비는 모든 것을 앗아가 버리고

끝없는 눈물만을 남겨놓았어요.

온종일 울고만 있어요.

왜 이런 곳에 날 내버려뒀나요?

나에게 길을 알려주세요.

Many times I've been alone
And many times I've cried
Anyway you'll never know
The many ways I've tried

수 많은 시간을 나는 홀로 지내왔고

수 많으 시간을 나는 눈물로 지샜어요

당신은 절대 모르겠죠

내가 거쳐왔던 그 수 많은 길들을.

And still they lead me back
To the long winding road
You left me standing here
A long long time ago
Don't leave me waiting here
Lead me to your door

그리고 여전히 그 길들은 나를

이 멀고도 험한 길로 돌려놓아요.

당신은 나를 여기에 홀로 남겨뒀죠.

아주 오래 전에 말이죠.

나를 여기서 기다리게 내버려두지 마세요.

나를 당신의 문으로 이끌어줘요.

 

But still they lead me back
To the long winding road
You left me standing here
A long long time ago
Don't keep me waiting here
Lead me to your door

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

+ Recent posts