최근 모바일 광고에서 나오면서 오랜만에 다시 듣는 팝 명곡.

계기로 이 곡의 뮤비를 찾아봤는데 카사블랑카를 오마쥬(?)했다. 


If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh, so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong

당신이 내 곁에 없는 삶을 살아야만 했다면
나의 모든 날은 공허했을거에요.
밤은 너무나 길었을 것이죠.
당신과 함께라면 난 영원히 그리고 명확하게 알아요.
전에도 사랑에 빠져본 적은 있지만
이번만큼 확실하진 않았어요.

Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you.

꿈들은 젊었고, 그 꿈들이 우리가 원하는 곳으로
이끌어 줄 것을 우리 둘은 알았어요.
지금 날 잡아줘요, 지금 날 만져줘요
난 당신 없이는 살아가기 싫어요.

Chorus 1
Nothing's gonna change my love for you
You oughta know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love.

아무것도 나의 사랑을 바꿀 수는 없어요.
내가 당신을 얼마나 사랑하는지 당신은 알아야 해요
내가 자신있게 말할 수 있는 것은
단지 당신의 사랑만을 원할뿐이에요.

Chorus 2
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through but nothing's gonna change my
love for you.

아무것도 나의 사랑을 바꿀 수는 없어요
내가 당신을 얼마나 사랑하는지 당신은 알아야 해요
나의 인생은 앞으로 변해가겠지만, 오직 당신을 위한 나의 사랑만은 변하지 않을겁니다.


If the road ahead is not so easy
Our love will lead the way for us like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are.

우리 앞의 길이 순탄치는 않을거라 해도
우리의 사랑이 길을 밝혀주는 별처럼 우리를 이끌어줄 거에요.
당신이 날 필요로 할때마다 난 당신을 위해 있을거에요.
당신 자신을 바꿀 필요는 없어요.
난 당신 그대로를 사랑할 뿐이에요.

So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you.

그러니 내게로 와 함께 해나가요
나도 영원히 당신과 함께 할게요
지금 날 안아줘요, 지금 날 만져줘요
난 당신 없이는 살기 싫어요 

Chorus 1, Chorus2, and Chorus 1 again

INSTRUMENTAL

Chorus 2, Chorus 1, and Chorus 2 again

+ Recent posts